Bestellen & Betalen

Wij streven ernaar het bestellen en betalen van producten zo eenvoudig mogelijk te maken. Om het bestellen en betalen goed te laten verlopen informeren wij je hieronder uitgebreid over het bestel- en betaalproces.

Het plaatsen van een order is vrij eenvoudig. Mocht je er onverhoopt niet uitkomen, dan vind je hieronder een instructie voor het plaatsen van een order.

  • Plaats je gewenste producten in het winkelmandje en klik vervolgens op “afrekenen”.
  • Hierna kom je terecht op de afrekenpagina. Uiteraard kun je zonder account een bestelling plaatsen, maar het aanmaken van een account is voor toekomstige bestellingen erg handig.
  • Vul indien nodig op deze pagina het factuur- en afleveradres in.
  • Kies je verzend- en betaalmethode en controleer je bestelling.
  • Na het plaatsen van je bestelling kom je terecht in de betaalomgeving van je gekozen betaalmethode.
  • Na het afronden van de betaling ontvang je een bevestigingsmail met alle gegevens van jouw bestelling.
  • We houden je via de mail op de hoogte over jouw bestelling.

Voor het betalen van je order kun je kiezen uit meerdere betaalmethodes. Hieronder vind je meer informatie over de verschillende betaalmethodes.

Betaalmethodes

Afhankelijk van het land waar je woont kun je kiezen uit de volgende betaalmethodes:


iDEAL

iDEAL

iDeal is een online betaalmethode waarmee je op eenvoudige wijze aankopen kunt doen via je eigen bank. Met iDeal betaal je veilig en vertrouwd. Dit kun je doen via de mobiel bankieren app op je telefoon of in de internetbankieromgeving van je eigen bank. Voor een betaling met iDeal hoef je je niet te registreren. Je kunt iDeal gebruiken als je bankiert bij de bij iDeal aangesloten banken.

Een betaling via iDeal werkt als volgt:

  • Je kiest bij het afrekenen voor de optie “iDeal” en selecteert je eigen bank.
  • Vervolgens kom je terecht in de betaalomgeving van je bank en voer je het rekeningnummer en pasnummer in. Kies daarnaast de manier waarop je wilt betalen (bijv. Rabo Scanner of QR-Code).
  • Klik op betalen en je bestelling is afgerond. Je ontvangt een bevestigingsmail met de details van je bestelling. De betaling is direct zichtbaar op je rekeningoverzicht.

Bankoverschrijving

Je kunt je bestelling ook betalen door middel van een bankoverschrijving. Betalen per bankoverschrijving werkt als volgt:

banktransfer
  • Je kiest bij het afrekenen voor bankoverschrijving.
  • Nadat je de bestelling bevestigd hebt, ontvangt je een e-mail van ons met instructies.
  • Onderin deze e-mail staan al onze gegevens vermeld die je nodig hebt om de bankoverschrijving te doen.
  • Vermeld alsjeblieft het ordernummer als opmerking bij de overschrijving.

Bankgegevens

Naam: D.H.S. Services
IBAN/Bankrekeningnummer: NL55INGB0008485075
Adres: De Trompet 1715, 1967 DB, Heemskerk, Nederland
Bank Naam: ING Bank
Adres: Bijlmerdreef 109, 1102 BW, Amsterdam, Nederland
BIC-code Bank: INGBNL2A
(Codes die nodig zijn voor een Europese Bankoverschrijving kunnen een andere naam hebben in uw land. BIC-code kan ook Sort-code of Swift-code genoemd worden. Indien uw bank-software of -interface 11 cijfers voor de BIC-code vereist, kunt u de volgende BIC-code gebruiken: INGBNL2AXXX)


Contant geld opsturen (alleen euro's)

contant

Naast het online betalen en betalen via bankoverschrijving is het ook mogelijk om je bestelling contant te betalen. Alleen euro's zijn toegestaan. Geen cheques of lokale munteenheid. Als je kiest voor deze optie dien je het geld contant op te sturen. Wij adviseren om het geld aangetekend te versturen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor geld dat kwijt raakt. Contant geld opsturen doe je als volgt:

  • Je kiest bij het afrekenen voor de optie “Cash Opsturen”.
  • Nadat je de bestelling hebt afgerond krijg je een bevestigingsmail met daarin de details over de betaling en het adres waar het geld heen gestuurd dient te worden.
  • Houd er rekening mee dat de order pas wordt verstuurd nadat de betaling is ontvangen.

Sofort Banking

Ga naar Sofort Banking Website

Met Sofort betaal je gemakkelijk het orderbedrag door middel van een bankoverschrijving. Het verschil met een normale overschrijving is dat je de betaling alleen hoeft te verifiëren. Gegevens als het bedrag, de omschrijving en de begunstigde staan al ingevuld. Sofort Banking is de gratis, ISO-gecertificeerde betaaldienst van de Sofort AG. Voor de betaling met Sofort Banking heb je je toegangsgegevens voor het e-banken nodig, dat betekent bankrekeningnummer, PIN- en TAN-code.

  • Selecteer je land en de bank waarmee je wilt betalen.
  • Vervolgens log je in op het beveiligde betalingsformulier. Je meldt je aan met je gegevens voor internetbankieren.
  • Hierna bevestig je de overboeking met je pincode of kaartlezer.
  • Ten slotte ontvang je een bevestiging van je bestelling via de mail.

Bancontact

bancontact

Belgische rekeninghouders kunnen met Bancontact middels hun bankpas online aankopen doen. Zij beschikken over een kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening. Met Bancontact betaal je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je bestellingen. De betaling van je bestelling is met enkele seconden gedaan. Je rekent met behulp van specifieke beveiligingsmethodes af in de vertrouwde betaalomgeving van je bank.

Een betaling met Bancontact/Mister Cash voer je als volgt uit:

  • Kies voor Bancontact/Mister Cash als betaalmethode.
  • Voer het kaartnummer wat op je Bancontact-kaart staat in.
  • Vervolgens kom je op de beveiligde omgeving van je eigen bank terecht. Daar log je in met je telefoon of kaartlezer.
  • Bevestig de transactie. Nadat je de transactie hebt bevestigd krijg je nog een bevestiging van de geslaagde Bancontact/Mister Cash betaling.

Giropay

giropay

Giropay vertoont veel overeenkomsten met het betaalproces van iDeal. Deze online betaalmethode is erg populair bij Duitse consumenten. Meer dan 80% van de Duitse banken is aangesloten bij Giropay. Het is een veilige en vertrouwde betaalmethode en de betaling verloopt volledig via je eigen internetbankieromgeving.

  • Kies voor een betaling met “Giropay”.
  • Je selecteert je eigen bank in de lijst met deelnemende banken.
  • Hierna log je in op de internetbankieromgeving van je bank.
  • Je bekijkt vervolgens de betalingsgegevens die vooraf zijn ingevuld.
  • Als de betalingsgegevens kloppen geef je toestemming voor de betaling. 
  • Nadat je de betaling hebt geautoriseerd ontvang je een bevestiging van je betaling en wordt de bestelling verzonden.

Billink

billink

Met Billink kun je achteraf betalen. Billink is de meest populaire aanbieder van achteraf betalen in Nederland. Niet voor niets is Billink populair. Aankoopbescherming, digitale beveiliging, niet goed - geld terug en dat allemaal zonder extra kosten. Zo werkt het:

  • Kies voor Billink bij het afrekenen.
  • Vul je gegevens in.
  • Je bestelling wordt geleverd.
  • Je ontvangt een factuur per e-mail.
  • Je betaalt de factuur binnen 14 dagen.
  • Het actuele bedrag kun je altijd terugvinden in de Billink app.

Creditcard

creditcard

Het is niet mogelijk om te betalen met een creditcard. Creditcardmaatschappijen vragen een hoge vergoeding voor het gebruik van creditcards. Dit bedrag wordt ingehouden op de betaling die de winkel ontvangt. De tarieven die creditcardmaatschappijen gebruiken, schommelen rond de 10%. Dit bedrag wordt natuurlijk door de winkels doorberekent aan hun klanten. Wij vinden dit een te hoge commissie, zeker als je het vergelijkt met een kostenloze banktransactie.

Een andere reden waarom er geen gebruik wordt gemaakt van creditcardbetalingen is dat de online winkel te maken heeft met fraudes. Er worden namelijk aankopen gedaan met gestolen creditcards. De winkel stuurt onwetend de producten op naar de frauderende klant. Uiteindelijk ontvangt de winkel de betaling niet, maar krijgt het wel een boete van de creditcardmaatschappij. Ook deze kosten maken we liever niet.

Mocht je toch graag gebruik willen maken van een betaling via creditcard, dan zou je dit via Transferwise of Western Union kunnen doen. Echter rekenen deze partijen ook een vergoeding. Wij vergoeden dit bedrag niet.


Omdat we veel minder kosten hebben zijn we de goedkoopste online headshop in Europa!


Blik

blik

Blik is met name in Polen een populaire manier van online betalen en ook in Roemenië en Oekraïne groeit Blik in rap tempo. Je kunt er geld mee opnemen en storten en betaalverzoeken sturen maar dus ook veilig betalen bij Dutch Headshop. Alles dat je nodig hebt is een smartphone met internetverbinding en de app van je bank. Blik wordt ondersteund vanuit de volgende banken: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Getin Bank, Noble Bank, BNP Paribas, Credit Agricole, Bank Pekao S.A., Spółdzielcza Grupa Bankowa, BPS Bank, Nest Bank and EnveloBank.


Wij streven ernaar je zo volledig mogelijk te informeren over onze dienstverlening en producten. Hieronder vind je de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Stel dan direct je vraag via het contactformulier. Je ontvangt zo spoedig mogelijk het antwoord op je vraag.

Productinformatie
Waar vind ik informatie over producten?

Informatie over producten kun je vooral vinden op de pagina van het betreffende product. Als je op de pagina van een product naar onder scrolt vind je de uitgebreide productinformatie. Extra informatie zoals specificaties, beoordelingen, verzend beperkingen en documenten kun je nog vinden door te klikken op de kopjes. Daarnaast geven onze blogs extra informatie over allerlei onderwerpen waar de producten betrekking op hebben. Er is een zoekfunctie op de blogpagina waarmee je gemakkelijk blogs over het onderwerp dat je zoekt kunt vinden. Kom je er na het lezen van onze productteksten en blogs nog niet uit? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Ik heb een product besteld. Hoe kom ik te weten hoe het werkt?

In iedere productomschrijving lees je uitgebreid hoe een product werkt. Heb je na het lezen nog vragen? Stel ze dan aan onze Klantenservice.

Bestellingen
Krijg ik een bevestiging na mijn bestelling?

Na het afronden van de betaling ontvang je een e-mail ter bevestiging met alle gegevens van jouw bestelling.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Is er een minimaal bestelbedrag?

Wij hanteren een minimaal bestelbedrag van €15,-. Bij een bestelling onder bepaalde bedragen worden er ook verzendkosten gerekend. Dit bestelbedrag verschilt per land. Een overzicht van de verzendkosten vind je op de pagina Levertijd & Verzendkosten.

Het product dat ik wil bestellen is niet op voorraad. Wat moet ik nu doen?

Een product kan 3 verschillende statussen hebben. Het hangt van de status af of een product op voorraad is en wat je kunt doen.

  • Direct leverbaar: product is te bestellen en wordt zo spoedig mogelijk geleverd.
  • 1 week levertijd: product is te bestellen, maar de levering duurt even.
  • Langer geen voorraad: product is op dat moment niet te bestellen. Je kunt je mailadres achterlaten om op de hoogte gehouden te worden over de levering van het product of contact met ons opnemen over een vervangend product. Je kunt ook een melding krijgen dat er nog slechts een bepaald aantal producten op voorraad is (bij uitverkopen).
Kan ik mijn bestelling aanpassen?

Je kunt een bestelling alleen aanpassen als je nog niet betaald hebt. Wanneer de bestelling betaald is wordt deze direct automatisch doorgezonden naar ons magazijn en verpakt. De bestelling is dan niet meer aan te passen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als de bestelling nog niet betaald is, kun je de order annuleren. Je kunt hierover Contact zoeken met de Klantenservice. Een betaalde bestelling is echter al doorgezet naar ons magazijn en kan daardoor niet meer geannuleerd worden. Je kunt de bestelling wel weigeren aan de deur of Contact zoeken met de Klantenservice voor een kosteloos retour etiket.

Ik heb mijn bestelde product(en) niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Is je bestelling niet aangekomen of niet compleet? Mail, chat, bel of app even met de Klantenservice en we gaan het zo snel mogelijk voor je oplossen.

Betalingen
Hoe kan ik zien of mijn betaling binnen is?

Na het afronden van de betaling ontvang je een e-mail ter bevestiging met alle gegevens van jouw bestelling. Bij een directe betaling (bijvoorbeeld iDeal of Bancontact) krijg je gelijk een bevestigingsmail binnen. Bij een zelfstandige betaling (bijvoorbeeld bankoverschrijving of cash opsturen) krijg je de bevestigingsmail pas binnen als we het bedrag van de bestelling ontvangen hebben. Via de e-mail word je vervolgens op de hoogte gehouden over de status van je bestelling.

Het lukt mij niet te betalen. Wat moet ik nu doen?

Lukt het niet om je bestelling te betalen? Maak dan gebruik van een andere betaalmethode. Met onderstaande bankgegevens kun je altijd door middel van een (zelfstandige) bankoverschrijving je bestelling betalen.

Kan ik ook met Creditcard of Paypal betalen?

Nee, je kunt je bestelling niet betalen met Creditcard of Paypal. Creditcardmaatschappijen vragen een hoge vergoeding voor het gebruik van creditcards. Dit bedrag wordt ingehouden op de betaling die de winkel ontvangt. De tarieven die creditcardmaatschappijen gebruiken, schommelen rond de 10%. Dit bedrag wordt natuurlijk door de winkels doorberekent aan hun klanten. Wij vinden dit een te hoge commissie, zeker als je het vergelijkt met een kostenloze banktransactie. Daarnaast heeft de online winkel te maken met fraudes. Er worden namelijk aankopen gedaan met gestolen creditcards. De winkel stuurt onwetend de producten op naar de frauderende klant. Uiteindelijk ontvangt de winkel de betaling niet, maar wel vaak een boete van de creditcardmaatschappij. Ook deze kosten maken we liever niet. Doordat wij geen creditcard gebruiken, maken wij veel minder kosten en zijn wij de goedkoopste online webshop in Europa!

Jullie IBAN nummer werkt niet. Wat moet ik doen?

De bankgegevens op onze website en in onze e-mail zijn juist. Als je vanuit een ander land dan Nederland een bankoverschrijving doet, zorg er dan voor dat je een Europese of internationale bankoverschrijving kiest. Als je een internationale bankoverschrijving doet kun je onderstaande gegevens gebruiken:

 

Bankgegevens

Naam: D.H.S. Services
IBAN/Bankrekeningnummer: NL55INGB0008485075
Adres: De Trompet 1715, 1967 DB, Heemskerk, Nederland
Bank Naam: ING Bank
Adres: Bijlmerdreef 109, 1102 BW, Amsterdam, Nederland
BIC-code Bank: INGBNL2A
(Codes die nodig zijn voor een Europese Bankoverschrijving kunnen een andere naam hebben in uw land. BIC-code kan ook Sort-code of Swift-code genoemd worden. Indien uw bank-software of -interface 11 cijfers voor de BIC-code vereist, kunt u de volgende BIC-code gebruiken: INGBNL2AXXX)

Wat zie ik op mijn bankafschrift staan?

Je doet de betaling aan D.H.S. Services onder vermelding van het bestelnummer. De betaling is volledig discreet en er worden geen namen van producten genoemd.

Verzendingen
Waarom rekenen jullie verzendkosten?

Bij lage orderbedragen moeten we helaas verzendkosten in rekening brengen zodat onze diensten rendabel blijven. Om ervoor te zorgen dat de prijzen van onze producten zo laag mogelijk blijven, verstoppen we de verzendkosten niet in onze prijzen. De verzendkosten verschillen per land. Bij bestellingen boven een bepaald bedrag vervallen de verzendkosten en word je bestelling gratis verzonden. Ook de bedragen voor gratis verzending verschillen per land.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat je een bestelling hebt gedaan ontvang je via de e-mail een Track & Trace code waarmee je de bestelling kunt volgen. Als je de Track & Trace code niet op je e-mail ontvangen hebt, kun je de code altijd even opvragen bij onze Klantenservice.

Staan er logo's of afbeeldingen op de verpakking?

Nee, er staan geen logo’s of afbeeldingen op de verpakking. We versturen de artikelen alleen in blanco enveloppen en pakketjes.

Hoe kom ik erachter of jullie bestellingen naar mijn land verzenden?

Wij versturen alleen orders binnen Europa. Onderstaand een gedetailleerde lijst met landen. Daarbij hebben specifieke producten extra verzendbeperkingen, omdat sommige producten niet legaal zijn in het land van bestemming. Deze verzendbeperkingen worden aangegeven bij de betreffende producten. Tevens worden de verzendbeperkingen voor producten gecontroleerd in de winkelwagen bij het opgeven van de bestemming van je bestelling.

Wij versturen orders alleen naar de volgende lijst met landen in Europa:

België, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Tsjechië en Zweden.

Leveringen
Mijn product wordt beschadigd afgeleverd. Wat moet ik nu doen?

Als je product beschadigd wordt afgeleverd kun je hiervoor via de e-mail contact opnemen met onze Klantenservice. Stuur de foto’s van het beschadigde product en het bestelnummer even door, zodat wij je een retourlabel en formulier kunnen toesturen waarmee je het product kunt terugsturen.

Wordt mijn bestelling bij de buren afgeleverd als ik niet thuis ben?

Wanneer je op het moment van leveren niet thuis bent zal de bezorger je bestelling altijd proberen af te leveren bij de buren of je bestelling meenemen naar een afhaalpunt. Je dient te allen tijde een briefje in de brievenbus te ontvangen waarop staat waar de bestelling is afgeleverd. Mocht dit niet het geval zijn neem dan Contact met ons op.

Kan mijn bestelling ook afgeleverd worden bij een afleverpunt?

Alleen als je niet thuis bent en alle buren ook niet, zal de bezorger de bestelling afleveren bij een afhaalpunt in de buurt

Wordt mijn bestelling in een pakketje of envelop geleverd?

In de tracking link die je via de e-mail krijgt toegestuurd kun je zien of je bestelling in een pakketje of envelop wordt geleverd. Heb je een LX tracking? Dan betreft het een brievenbuspakket.

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie ophalen?

Het is niet mogelijk om je bestelling bij ons op te halen omdat wij enkel een kantoorpand hebben. Al onze producten worden vanuit een extern magazijn verzonden.

Garantie, Reparatie & Retouren
Heb ik garantie op hygiëne producten? En wat zijn hygiëne producten?

Op hygiëne producten zit garantie, maar je mag het product niet terugsturen als het gebruikt is en correct werkt. Hygiëne producten zijn onder andere vaporizers, waterpijpen, bongs en wietpijpjes. Gaat je gebruikte hygiënische product snel stuk? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij zoeken dan gezamenlijk naar een oplossing.

Hoe werkt de ontkiemgarantie?

In het geval dat jouw huismerk wietzaadjes niet ontkiemen kun je gebruik maken van de ontkiemgarantie. Let op: de ontkiemgarantie geldt alleen voor huismerk wietzaden die binnen 30 dagen na ontvangst niet ontkiemd zijn. Gebruik maken van de ontkiemgarantie kan door ons een e-mail te sturen met daarin de volgende informatie:

  1. Het ordernummer van de bestelde huismerk zaden.
  2. De manier waarop je ontkiemt hebt.
  3. Foto's van alle niet ontkiemde zaden.

Alle niet ontkiemde huismerk zaden worden vervangen door één andere soort zaden uit ons huismerk assortiment naar keuze.

Kan ik producten ruilen?

Sommige artikelen kunnen geruild worden. Als je een artikel wil ruilen kun je contact opnemen met onze Klantenservice. Zij zullen dan bepalen of het mogelijk is om bestelde artikelen te ruilen.

Hoe kan ik producten terugsturen? En is dit gratis?

Indien je ons Contact kunnen wij je voorzien van een retourlabel. Vervolgens kun je het product gratis terugsturen.

Mijn product is stuk of beschadigd. Wat moet ik nu doen?

Mail of app de Klantenservice met de foto’s en het ordernummer van het artikel dat stuk of beschadigd is. Onze klantenservice kan je dan gelijk van dienst zijn.

Kan ik zelf proberen om mijn product te repareren?

Je kunt het proberen, maar houd er rekening mee dat je garantie vervalt.

Contact, Over ons & Wetgeving
Zijn jullie producten volledig legaal?

Al onze producten zijn volledig legaal en tevens getest. Wanneer een product niet voldoet aan de strenge eisen wordt deze direct uit het assortiment gehaald. We houden de wetgeving nauwlettend in de gaten en zullen te allen tijde alleen legale producten verkopen.

Waarom moet ik 18 jaar zijn om bij jullie producten te bestellen?

Wij verkopen alleen producten waarbij de minimale vereiste leeftijd 18 jaar is. Het is dus niet mogelijk om producten te bestellen als je 17 jaar of jonger bent. Je kunt dit omzeilen, maar je bent strafbaar als je minderjarig bent en tijdens het bestellen toch aangeeft 18 jaar te zijn.

Zijn jullie bereikbaar op Whatsapp?

Ja, wij zijn bereikbaar op Whatsapp voor al je vragen. Op onze Contact vind je een directe link naar onze Whatsapp

Zijn jullie ook te volgen op social media?

Wij zijn te volgen op social media. Wil je op de hoogte blijven van aanbiedingen en leuke acties? Houd dan vooral onze Facebookpagina in de gaten.

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Nee, wij hebben enkel een online webshop.